Thursday, March 15, 2012

Lama 'x' Berblog

Assalamualaikum w.b.t

Lamanya aku tak buka blog aku ni, kononnya sibuklah. Padahal...sebenarnya bukan ada masa nak berinternet dekat rumah. lepastu ada sedikit ketidakrajinan nak menulis, kadang tu ikut 'mood' aku ja. tapi tak apalah, kebetulan aku nak menulis dalam blog ni sebab aku ada berinteview dengan seorang blogger Fatin Liyana, di mana beliau telah mendapat ranking pertama dalam senarai blog. so aku teringat la balik aku punya blog. terasa rindu pulak nak buka balik. maka hari ini aku pun menunaikan hasrat aku ini.

Nanti sambung balik....(sebab ada hal la pulak, baru syok nak menulis..)

1 comment:

  1. sALAM ANAKANDA

    Teruskan menulis apa saja.
    Critalah pasal Fatin tu, hari tu mama tgk dia dgn award dan blog dia, manarik juga.

    ReplyDelete